Aşkınızı Bir Roman Gibi Sonsuzluğa Ulaştırmak İçin Anılarınızdan Yararlanın!

sevgililergunubannerKızlar! Hayatımıza giren herşey gibi, aşkımıza verdiğimiz değeri ne kadar ve nasıl gösterdiğimiz de çok önemlidir. Herşeyimiz, aşkımız, biriciğimiz olduklarını onlara her defasında hatırlatmakta fayda var. Çünkü maalesef erkekler çok unutkan varlıklar. Ancak, yinede bizimler, bizim herşeyimizler. Hayatımıza giren trendler Facebook, Twitter, Instagram, Viber, Whatsapp gibi mesajlaşma ve sosyal paylaşım servisleriyle ağzımıza kadar bomboş bir hayata kavuşuverdik maalesef. Ben de nasıl olur da aşkımızın güzel anlarını ona tekrar hatırlatırım derken, internette Minute Of Life sitesiyle karşılaştım.

Gündelik boş ve yorucu rutinden kurtulup, aşkımızın güzel anlarından oluşan bir albüm oluşturup, ona 2020 yılında görebileceği bir mesaj gönderdim. Bana her seferinde uzun yıllar beraber olacağız, hiç ayrılmayacağız diyor. Ben de buna bütün gönlümce inanıyorum. Zamanı gelipte mesajımı aldığındaki yüz ifadesini çok merak ediyorum. Siz de geleceğe hayatınızın kareleriden oluşan bir albüm yaparak anlarınızı ölümsüzleştirebilirsiniz.

Size şimdi nasıl Minute Of Life sitesini kullanarak aşkınızı ölümsüzleşirebileceğinizi teker teker anlatacağım.

1. Öncelikle http://minuteoflife.com sitesine giriyoruz. Burada hemen saatin sağ tarafındaki “Create Your Minute” butonuna basarak bir tema seçiyoruz.

MOLMAIN

2. Ben sevgimi belirtmek istediğim için, “Say I Love You” düğmesine bastım.

Tema seçimi yaptığımız sayfa

occassions

Medya editör yükleniyor…
loading

3. Ve geldik medya editöre, Burada üst taraftaki “Add Photos/Videos” düğmesine basarak, bilgisayarımızdaki o daha önce topladığımız bütün fotoğrafları seçerek bir seferde yüklüyoruz. Ondan sonra her fotoğrafa benim yaptığım gibi hatıralarınızı ekleyebilirsiniz. Yada dilerseniz, Minute Of Life sitesinde daha önce çektiğiniz bir vidyonuzu yine aynı butona basarak ekleyebilirsiniz. Hatta ve hatta “Record Yourself” butonunu kullanarak, webcam ile kendinizi kaydedebilirsiniz. Tüm görsellerinizi ekledikten sonra, “Add Audio” ile de sevdiğiniz veya ortak şarkınızı da albümünüze ekleyebilirsiniz. Sonra, yukarı sağ taraftaki büyük kırmızı butona (OK, I am Done veya Finish and Continue) tıklayarak, albümünüzün nasıl görüneceğini görebilirsiniz.

Medya Editörü | Burada albümümüzü oluşturuyoruz.
mediaeditor mediaeditor1

4. Alıcınızın bilgilerini girdiğiniz kısım!
howdoyouwanttosend

5. Alıcınızın mesajınızı görmesini istediğiniz tarih ve saati seçtiğimiz kısım!
calendarmol

6. Kayıt olacağınız kısım!
registrationMOLL

7. Son adım olan SEND (Gönder) Kısmı!
finalmolsend

Sonra, zamanı, gösterim tarihi, alıcı bilgileri gibi adımları doldurduktan sonra, SEND (gönder), düğmesine basarak işlemi bitiyorsunuz.

Bundan sonra artık işin en keyifli kısmına yani, erkek arkadaşınızın reaksiyonunu ölçebilirsiniz. Bakalım sizin erkek arkadaşınızın reaksiyonu ne olacak!

Yorum bırakın